Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Vukadinović tužilac i sudija

Komentari (38) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 06 april 2011 18:12
Nataša Kandić
Pozdrav "kolegi"!
Preporuke:
0
0
2 sreda, 06 april 2011 18:16
Zarko
Napokon neko priznaje da je u Dobrovoljackoj ulici pocinjen zlocin ".., spasao apsolutni deo vojnika da svi ne izginu i da se ne pretvore u buktinju od razjarene rulje paravojnih formacija..." Po vojno komandnoj odgovornosti (primenjivanoj prema staresinama srpskih oruzanih snaga) u gradjanskom ratu u Bosni Divjak je odgovoran za pocinjene ratne zlocine svoji pretpostavljenih!!
Preporuke:
0
0
3 sreda, 06 april 2011 18:38
Bivši Sarajlija
Taman postavih pitanje: đe si, bolan, ti, Lazare odrastao, kad videh da govoranciju držiš sa tribine Politika, i sve mi, namah, posta jasno.
I šta nas učiš, crni Lazare? Da su tuižioci i sudije bogovi istine, pravde i morala, pa se ne smeju pod lupu stavljati, a biće da su „bogovi“ svega ružnog što dolazi od silničke vlasti. Koliko hoćeš dokaza za to, Lazare?
Ćuj, bolan, ni NVO – te etalone božanskih prava, se ne smeju dovoditi u pitanje. Ni tvoja „bosna“. Ćuj, bolan, Lazare, ostani među onima koji su za tvoju nedodirljivu „bosnu“. A ja sam spasao život od tvoje „bosne“. Valjda znaš da su MILIONI SRBA u 20. veku završili pod zemljom u takvoj „bosni“. Nećemo više, a ti ostani tamo, i ne zovi nas da ti se pridružimo.
Ne mogu da ti otpisujem više, dosta je. Da bih ti objasnio više, treba me platiti da te učinim, pa neka mi za to plati tvoja Politika. Ako već Politika plaća tebi za takve besmislene tekstove, mogla bi platiti meni za smislene i obrazložene tekstove.
Preporuke:
0
0
4 sreda, 06 april 2011 18:42
Zoran.M.
Čestitam Lazaru koji se dosetio da je BiH samo geografski pojam.
Tako je bilo, od vajkada, i tako će biti do veka.
Majke pobijene dece znaju kako su ih spašavali Divjak i Kukanjac.
A ko Lazaru brani da Divjaka ljubi u ruku?. Neka.
Preporuke:
0
0
5 sreda, 06 april 2011 18:50
Sarajevo
Napokon neko priznaje da je u Dobrovoljackoj ulici pocinjen zlocin


Napokon? Pa Divjak to ne samo da priznaje nego se godinama zalaže za kažnjavanje izvršilaca i naredbodavaca. Vukadinoviće ovog puta napada nedužnog čoveka.
Preporuke:
0
0
6 sreda, 06 april 2011 18:53
Kapetan Lebjatkin
Da li je Politika postala ponovo glasilo Abwehra? Gde je otvoren konkurs za saradnike ili su već sva mesta popunjena?
Možda bih kod njih i dogurao do čina majora!
Sa nadom u unapređenje budući major Lebjatkin.
Preporuke:
0
0
7 sreda, 06 april 2011 18:56
Mihajlo
Dobro, BiH i jeste geografski, a ne državni pojam i zemlja bez adrese i tako će ostati. Prosto tako je kreirana i za to nisu krivi Srbi, a najmanje Đorđe Vukadinović. To šta je BiH izgleda nedefinisana kao država znaju svi osim Vas, shvatite tako mora biti nema je ko definisati kao državu. Možemo žaliti i te ljude i tu zemlju ali nema koristi tako je, dok se neko ne nađe u toj BiH i ne kaže pa ovako više ne može.
Ne zanam zašto Republika Srpska zadaje glavobolje, građanima BiH i svima od OUN do Evropske unije, valjda zato što i oni zadaju glavobolje njoj, ali znam da vam Đorđe Vukadinović za to nije kriv i da je ovaj članak potupuno nepotreban , suvišan.
Preporuke:
0
0
8 sreda, 06 april 2011 19:41
S
Odnekud izroni i ovaj lazar.
Treba da četitamo Alijinom jurišniku divjaku što je ubio "samo" 42 vojnika.
U vreme kada je JNA bila jedina regularna voja sila na otm području.

Ovaj lazar je cinik gori od Kušnera, koji je rekao: prošle nedelje je ubijeno 9 Srba, ove nedelje samo 8, vidan napredak.
Preporuke:
0
0
9 sreda, 06 april 2011 19:55
MP
"...najvišeg francuskog odlikovanja Legije časti, a Francuska nije mesna zajednica"
Posle Širaka (sudi mu se za pronevere) i Sarkozija(bez komentara zbog moderacije)zaista mislim da Francuska nije mesna zajdnica u teritorijalnom smislu,ali da je u duhovnom(ko se to pita šta je važnije?) i manja od mesne zajdnice.
Preporuke:
0
0
10 sreda, 06 april 2011 20:19
alah ford
Moj Mihajlovicu da nisi slucajno kakv Drazin rod, pa ce sada da ustane SPO da te kuje u zvezde.
Svi mi koji smo bili u Sarajevu za vreme "Agresije" (kako li je Mladic agresor, pradjedovi mu rodjeni u okolini Kalinovika a Ganic koji sedamdesetih dodje u Sarajevo branitelj?!) znaju Divjakovu "velicinu".
Mrljavac se uzivio u ulogu oficira "dzentlmena", voli pare, kratke suknje dobro pice - humanista nema sta.
Sto se tice francuskog odlikovanja, jel to ona zemlja sto se bori za prava Libijaca srucivsi tone bombi na njihovu glavu, sto rusi puteve i bolnice po Libiji? Jesu li to su isti oni sto ne dozvolise transport kiseonika za banjalucku bolnicu, a cini mi se da su i na SRJ bacili koju milosrdnu bombu.
Lazare sto s ne predstavis pravim imenon?
Preporuke:
0
0
11 sreda, 06 april 2011 21:10
Vladimir Pavićević
Zadaje glavobolje? Bog je blagoslovio.
Preporuke:
0
0
12 sreda, 06 april 2011 22:02
užas
Najznačajnije u vezi sa ovim jadnim tekstićem dužine jednog čitalačkog NSPM komentara (a po kvalitetu i mnogo slabijeg od njih) jeste to što je objavljen u današnjoj Politici u rubrici Medju nama. Verovatno zato ga je uredništvo nspm i objavilo ovde. Tamo stoji da je "autor" iz Bjeljine, ali ja takodje mislim da mu to "Lazaru" nije čak ni pravo ime. Taman kad pomislimo kako ne može biti gore i crnje, "naša" vlast nas demantuje.
Preporuke:
0
0
13 sreda, 06 april 2011 22:14
Milos Stankovic
Treba formirati srpsku ligu protiv difamacije, po uzoru na slicnu jevrejsku organizaciju. Tada ovakvi ne bi mogli da pricaju sve sto im padne napamet. Da li je moguce da niko nije odgovoran za zlocine nad Srbima, iako su nad pripadnicima naseg naroda pocinjenji najgnusniji zlocini(odsecanje glava, nabijanje na kolac, ubijanje maljem u glavu)? Kako, ako je Divjak dobrotvor, nije bilo makar 5% istih takvih dobrotvora medju oficirima JNA srpske nacionalnosti? Dosta mi je zaista ovakvih sovinista!
Preporuke:
0
0
14 sreda, 06 april 2011 22:17
Mirko
Iako možda nije mesto, moram da dodam jedan komentar koji može imati veze sa tekstom.
Naime, pre nekoliko dana raspravljao sam sa drugarima koji su za DS, slušali su nekoliko tribina peščanika, obožavaju insajder i B92 itd. Pričali smo o ratu, devedesetim, Miloševiću... Zaključio sam da ljudi iz tzv. ''Druge Srbije'' nisu uopšte srpemni za argumentovanu raspravu, prosto neće da prihvate očiglednu istinu a kad ih pitate zašto deluju protiv svoje države i naroda nemaju adekvatan odgovor. Tako i ovaj tekst. Ne znam zašto smeta nekom da srpski narod ima Republiku Srpsku, oni su konstitutivni narod?
Preporuke:
0
0
15 sreda, 06 april 2011 22:52
VOJISLAV
Lazare crni Lazare nisi dostojan tog lepog srpskog imena kada ovako izvrćeš istinu.a što se tiče podrške od nataše kandić to ti je još crnje od crnog.Ti i ne znaš zbog čega se dodeljuje Orden legije časti!Jadna je tvoja kultura da bi se upoređivao sa srpskim rodoljubom Profesorom Vukadinovićem.
Preporuke:
0
0
16 sreda, 06 april 2011 23:10
jedan je Bojan
E, moj "Lazare", nemate vi pojma. Trebalo je pustiti Bojana Todorovića, on bi to bolje i atraktivnije odradio.
Preporuke:
0
0
17 četvrtak, 07 april 2011 01:26
Lazarevom mislju...
onda bi i gen. Mladic trebalo da dobije makar Legiju casti, makar od neke mesne zajednice u Francuskoj, ako vec ne od samog Sarkozija. Ako je Divjak 'spasio' vojnike koja rulja nije stigla da pobije u Dobrovoljackoj, sta je uradio Mladic?

Iz Srebrenice su spaseni SVI civili, a i deo vojnika je preziveo. U Zepi su i SVI Izetbegovicevi vojnici sacuvani. Pritom su u Srebrenici i Zepi vojnici bili RATUJUCA strana (ovi iz Srebrenice odgovorni za stravicne zlocine nad srpskim civilima u periodu od TRI I PO G.), a u Dobrovoljackoj su vojnici JNA bili REGRUTI vojske koja je - po Ustavu i zakonima - tada bila JEDINA legalna i legitimna oruzana sila SFRJ, u okviru cijih granica su ta deca pobijena (jer sarajevo je tada bilo deo SFRJ).

I stvarno, jel' to Politika ponovo postala glasilo Abvera, sto upita neko? Mi smo tako groteskna kolonija postali, da nam fali samo jos ono 'veselo' pozoriste iz okupiranog BG dok Svabe streljaju po Sumaricama

G. Vukadinovicu, cast je biti napadnut ovako.
Preporuke:
0
0
18 četvrtak, 07 april 2011 01:57
Senka
@ Lazar Manojlovic
Ocigledno je da institucije koje navodis: policija, sudstvo i tužilaštvo na Balkanu pokazuju nedostatnost i nedosljednost u velikoj mjeri u zadnjih dvadesetak godina po bilo kojim svjetskim standardima.
Podatak koji iznosis u prilog Divjaku – da je nosilac francuske Legije casti jos dodatno opterecuje vec ionako poljuljan sistem vrednosti na Balkanu.
Ovaj pokusaj da obezvredis Vukadinovicev pokusaj da analizira i presudjuje o Divjaku se moze okarakterisati samo kao tvoj ( I urednistva Politike)pokusaj zabrane misljenja i govora.

Zasto prezentujes NVO i NVO aktiviste kao nedododirljive i iznad bilo koje kritike?

Srpske NVO su do sada pokazale bliskost sa neonacistickim idejama. Njihova silna diskriminacija prema srpskih zrtavama bi trebala biti adekvatno kaznjena a ne stavljana na pijedestal nedodirljivosti i na taj nacin preko njih prisiljavati narod na Balkanu na postivanje neonacistickih ideja.
Preporuke:
0
0
19 četvrtak, 07 april 2011 02:39
Senka
Slazem se sa Milos Stankovicem da postoji potreba za srpskom ligom protiv defamacije kao sto i postoji potreba za konacnim donosenjem Deklaracije o srpskim zrtvama u Skupstini, kao sto postoji potreba za spomenikom zrtvama bombardovanja Srbije od strane NATO-a ( da se tim nevinim nastradalim civilima makar imena i broj znaju).
Imamo pojavu da u novoj drzavi Hrvatskoj postoje nazivi ulica - "10 travanj" i " Ulica Mile Budaka"a u Srbiji ne postoje nazivi ulica ni po stvarnim nevinim zrtavama .
Ali zato imate glasnu Biserko koja vam ispire mozak ponavljajuci laz da je Srbija izvrsila agresiju na Hrvatsku i BiH i da je za vasa stradanja samo Milosevic kriv i imate ovoga Lazara koji vam govori kako ne trebate proispitivati namjere i stavove tih antisrpskih NVO aktivista.Strasno.
Preporuke:
0
0
20 četvrtak, 07 april 2011 07:49
Miroslav
Šta je, bre ovo? Ko je ovaj lik? Svašta se ovde objavljuje.
Preporuke:
0
0
21 četvrtak, 07 april 2011 11:01
thinking maize@ Milošu Stankoviću
SVE POTPISUJEM!
Preporuke:
0
0
22 četvrtak, 07 april 2011 11:35
Mirko Grbić, Banjaluka
Lazar je probosanski Srbin tipa Divjaka i Pejanovića, penzionisani učitelj iz Bijeljine, čest saradnik muslimanskih novina u sarajevu...u principu, jednokratna upotreba !
Preporuke:
0
0
23 četvrtak, 07 april 2011 11:54
Dule
E moj jadni Lazare...
Preporuke:
0
0
24 četvrtak, 07 april 2011 12:37
ludi skretničar
U poslednjoj rečenici je autor otkrio šta ga boli najviše...e pa boleće ga i nadalje.
Preporuke:
0
0
25 četvrtak, 07 april 2011 13:03
saša r.
:))

Divno!
Prvo smo saznali da nam je Širak "spasao" mostove, zatim da je Divjak zaslužan što je masakrirano "svega 42. vojnika". Prema istom obrascu, možemo biti zahvalni Mesiću i Tačiju, što su proterali stotine hiljada Srba, i time sprečili masovnu likvidaciju istih.
Preporuke:
0
0
26 četvrtak, 07 april 2011 13:34
Mitar Karapandža
`Dotle Republika Srpska figurira kao jedina republika u svetu koja nije država, ali zadaje glavobolje, i građanima BiH i svima od OUN do Evropske unije`.
Ova patnja, građana BiH,OUN i Evropske unije, me je dotukla više nego pad rejtinga DS.Nema lekara na kugli zemaljskoj koji može da prepiše toliko bensendina ne bi li im ublažio patnju, pa ostaje samo jedno rešenje za njihovo smirenje, a to je da svi potpišu zajedničku saglasnost da Republika Srpska postane najzad DRŽAVA.I to samostalna!Verujem da Sarajevo mnogo pati što nema opet titovu BiH, kada se znalo ko je vodonoša i papak,a ko su begovi.Takođe danas svi znamo da OUN i EU imaju trenutno veće brige zbog teškoča koja im stvara Gadafi oko osvajanja naftnih polja Libije, tako da imaju veoma dobre šanse da se oslobode glavobolje koja im stvara jedna Republika koja ujedno nije ni Država.Narod RS će sigurno teškom mukom da prihvati takvo rešenje,ali verujem da će se na kraju ubediti.Pa ljudi su, zar ne?Znaju oni šta je to patnja.
Preporuke:
0
0
27 četvrtak, 07 april 2011 13:42
Odbrana i poslednji dani
Među nama rečeno ovo izgleda prilično jadno. Teško je voditi polemiku sa ljudima kojima je domaća lektira Pravilo službe Haškog tribunala.Prilično je upitno koliko je danas validna francuska Legija časti kada vidimo kome je sve daju i kako se nečasno ponašaju nad Libijom. Zločin u Dobrovoljačkoj bio je planiran, napad i krvoločno orgijanje nije bilo spontano, a to je urađeno iz nekoliko razloga. Jedan od njih, i mislim najvažniji, je da se podigne moral njihove vojske, da se vojska uvjeri da može ratovati protiv nadmoćnijeg neprijatelja. Dakle, zločin je bio planiran i gotovo je nemoguće da Divjak za to nije znao. To što je glumio mirotvorca takođe je deo plana. Sasvim je moguće da je ovaj Mnojlović iz Bijeljine, jer se tamo već duže vreme instališe "druga RS".
Preporuke:
0
0
28 četvrtak, 07 april 2011 15:26
Joviša Vidić
Između ostalog, kažže g.Lazar Manojlović: "Iako je Divjak, između ostaloga, nosilac najvišeg francuskog odlikovanja Legije časti, a Francuska nije mesna zajednica"... Lediju časti dobili su mnogi, a među poznatima je: Legija i Gotovina.
Joviša Vidić od Rudina.
Preporuke:
0
0
29 četvrtak, 07 april 2011 17:23
Simić Manojlo
Težak slučaj ovaj Lazar. Sicko.
I najbolji psihijatri, kao što je Radovan Karadžić,
od njega bi digli ruke.
A da je mrtav, ni Isus Hristos ga oživeo ne bi.
Preporuke:
0
0
30 četvrtak, 07 april 2011 18:50
Cole Manojle
Nema teorije da se u Bijeljini instališe "Druga RS", SDP ima svoju filijalu u mestu Janja kod Bijeljine , gde u starom delu žive Muslimani, zašto ovo kažem.

Grad Bijeljina je dao Semberski korpus u otadžbinskom ratu, možete onda zamisliti koliko je stradalo ljudi, njihove porodice to nikada neće dozvoliti, drugi argument je da se Bijeljina uvećala sa stanovništvom duplo sa izbeglim licima iz Federacije i Hrvatske, takvi kao Cole Manojle mogu "pevati" u Sarajevu u Bijeljini 100% nikada, nije ni dobro što je neko objavio da je iz Bijeljine, zbog njega a možda i jeste !!! Svaki podvig... po mom mišljenju treba našem narodu prezentirati kakav je , neka ga vrednuje!
Preporuke:
0
0
31 četvrtak, 07 april 2011 19:20
aleksandar
Nije bitan ovaj što je navodno pisao, i potpisao se srpskim imenom i prezimenom.
Bitno je to što je to ovo čudo od Bujoševićeve "Politike" objavilo.
Da li možete da zamislite da zagrebački "Vjesnik" ili muslimanski "Dnevni avaz" objavi ovako nešto, recimo pisanije nekog Muslimana koji se zalaže za pravo na samoopredeljenje Srpske, ili nekog Hrvata koji se zalaže za vraćanje konstitutivnih prava Srbima u onome što se naziva Hrvatskom.
Pre bi bilo moguće da zemlja počne da se rotira u drugom smeru.
"Politika" ovo svakako nije objavila slučajno, niti je to zbog "demokratičnosti" uređivačke politike.
Na kraju krajeva, mogao je ovo i neko "naš" da napiše u "Politici". Recimo Dereta, ili Todorić, ili Boško Jakšić ili Janjić. Široka je lepeza.
Ne, oni su odabrali da poruku upute preko "pisma čitalaca".
Najpre će biti da je ovo neki aber Vukadinoviću.
U svakom slučaju, da normalnom čoveku pripadne muka.
Preporuke:
0
0
32 četvrtak, 07 april 2011 20:47
Ala@alah ford@Senka
Sramota za Bujosevica-bacio je "politiku" u blato.

@alah-ilaj-lam-U vojnim udzbenicima /ozbiljnim/ pise da je Draza Mihajlovic prvi anti-fasiticki gerilac Evrope i vodja jedine regularne jugoslovenske vojske u otadzbini.
SPO je zloupotrebio Drazu i nastavio primitivnu titovsko-bulajicevu interpretaciju civilnog rata u Jugoslaviji .
@Senka
Potrebno je oformiti Ligu protiv difamacije jer skriveni rat Vatikana jos traje.Njihov trbuhozborac,Sonja BIserko(HO) u Zagrebu predstavila je knjigu stranih autora o zabludama demografskih stradanja u poslednjem ratu.
Odlucno tvrdim da takva knjiga nije naucno fundirana jer ne poseduje statisticke cinjenice popisa stanovnistva Slovenije,Hrvatske ,BiH,Srbije(nacija,vera,jezik).
TEK VALIDNIM POPISOM U BIH BICE POTVRDJENO NAJVECE ETNICKO CISCENJE U EVROPI.
Zapad i Incko ometaju zakonom propisan popis!
500.000 iz Hrvatske,230.000 s kiM i niko ne zna koliko Srba iz BiH je etnicki ocisceno!?
DRANG NACH OSTEN?
Preporuke:
0
0
33 petak, 08 april 2011 01:03
Senka
Hvala Ali sto je napisao o toj knjizi pa sam se ja dodatno informisala. Radi se o knjizi "Rat u brojkama: demografski gubici u ratovima na teritoriju bivše Jugoslavije 1991-1999",ocekuje se i promocija u Srbiji.
Knjiga sadrži izvještaje stručnih svjedoka Tribunala koji su se kao dokazi koristili u brojnim suđenjima pred ICTY-jem i da su suci u Hagu u pojedinim predmetima kao vjerodostojne koristili podatke hrvatske Komisije za nestale i zatočene osobe. Zamislite taj apsurd da su stavili pocinioce genocida nad Srbima kao autoritet za podatke o ljudima nad kojima je genocid pocinjen.
I vidimo da je Biserko i ovom prilikom iznela njenu ( i Mesicevu)teoriju o Srbiji kao agresoru na Balkanu i da je pride opalila po “srbijanskoj političkoj i intelektualnoj eliti”da negira tu njenu i Mesicevu “ istinu”.
Preporuke:
0
0
34 petak, 08 april 2011 01:22
Senka
Ovo sto ta Biserko radi protiv svih nas skoro million ljudi koji smo zrtva hrvatskog terora- mora da prestane.
Mi moramo da shvatimo da se na nju u svijetu gleda kao na srpsku aktivistkinju a u stvarnosti ona samo govori i radi ono sto su hrvatski politicari ( Tudjman, Mesic) govorili i radili da bi sakrili genocid nad Srbima.
U Srbiji pa i u svijetu ne postoji NVO koji bi njenu aktivnost raskrinkali i njene lazi zaustavili.Nepostojanje tih NVO koji bi stitili prava ugrozenih Srba njoj samo daje dodatni prostor za antisrpsko djelovanje jer u svakom momentu moze da izvuce iz rukava kartu da je ona nezavisan i nevladin faktor “ glasa naroda”. Dakle, krajnje je vrijeme da se ugrozeni Srbi okupe oko neke NVO i da se konacno cuje i nas glas i da nas jedna neonacistkinja prestane opanjkavati po svijetu i time jos vise ugrozavati nasa ionako ugrozena prava.
Preporuke:
0
0
35 petak, 08 april 2011 01:40
Senka
"Istiniti podaci pridonose da se činjenice ne politiziraju, a krive brojke vode stvaranju mitova", rekao je norveški ambasador u Hrvatskoj Ofstad Henrik na predstavljanju knjige"Rat u brojkama: demografski gubici u ratovima na teritoriju bivše Jugoslavije 1991-1999" na zagrebačkom Filozofskom fakultetu.
Ta izjava norveskog ambasadora je apsolutno na mjestu.
Dakle , mora se napraviti tacan popis ugrozenih Srba sa Balkana i time ispraviti nanesenu nepravdu. Najbolji primjer - kada muslimani iz Bosne sire vijest jos u prvoj polovini 1993 godine o 200 000 pobijenih muslimana( nakon samo 9 mjeseci rata) te cifre , nekad u medijima iznosene i kao 250 000 stradalih muslimana-su na brzake postale institucionalizirane po svijetu.
A onda imamo istrazivanje u stvaran broj koji govori o 100 000 na obe strane ( I Srba i muslimana)
Koliko znam tako je i Srbe prognane iz Hrvatske, nikada nismo saznali pravi broj. Zasto?Nije valjda samo da ne uvredimo Mesica i Biserko.
Preporuke:
0
0
36 petak, 08 april 2011 16:27
Ala@Senka
Pseudonim Ala uzela sam po slavnoj ruskoj pevacici Ali Pugacovoj tj.pripadnica sam one lepse,stabilnije i humanije polovine covecanstva(iskljuciti Madlenku Olbrajtovu,Hilari Rodam ,Comic ,Trivan i sl.nehumane marionete )....
Mi smo Srbi sami sebi krivi.Gde smo (lepo pita Secerovic) u Crkvi Sv. Marka na pomenima zrtvama svih nasih Oluja,Bljesaka,Otkosa,jasenovca,Jadovna,Sijekovca,
Kalesije,Beograda,Nisa,KiM....?
Zasto cutimo?
Hajde da bojkotujemo anti-srpske novine(Blic,Politika,Danas..),hajde da trazimo da se ukinu javne frekvence psostackom Pinku B92,Kosavi i sl.
Hajde da trazimo da nam Tijanic dostavi sta je o srpskoj kulturi pripremio za sve ove godine badavadzisanaj?
Hajde da nam ministar prosvete objasni sadrzaj nekih udzbenika istorije?
Hajde da ne cutimo i trazimo svoju pravicu.
Mene i moju decu mnogo je to kostalo.
Hajde da budemo ljudi i pomognemo sebi i svojoj deci da zivimo siromasni ali ponosni.
Preporuke:
0
0
37 subota, 09 april 2011 11:09
...frenija
godinama nam pričaju o zločinima, suočavanju sa prošlošću, katarzi, a kad se pomenu muslimanski zločini, onda je to pitanje isključivo za sud, policiju, tužilaštvo... zašto onda neko ne kaže Nataši Kandić da se okane priče o srpskim zločinima?
Preporuke:
0
0
38 subota, 09 april 2011 22:40
Turas
Okle se pojavi crni Lazo.Ovakvi komentari da kažemo bez fundamenta,besmisleno je gubiti vreme čitajući a još ih kao što sada ja činim,uvažiti komentara.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner